Skocz do zawartości
Charakterek

Chrom złazi płatami

Rekomendowane odpowiedzi

Zobaczcie co mi się z tym szajsem dzieje. Samochód z 2002 roku, a relingi wyglądają jak sprzed wojny. Nagle ni z gruchy, ni z pietruchy pod chromem zaczęły pojawiać się purchle, a teraz to idzie jak lawina! Naprawdę zastanawiam się mocno, czy jeszcze raz te chromy kupić, bo nie chcę wywalić prawie tysiaka na stronę w błoto!

 

0001mq3.th.jpg

 

0002vq4.th.jpg

 

0003du0.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

char a ty dokupowałeś chromowane relingi? Czy już posiadałeś fabryczne i szlag je trafił ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam montowane fabrycznie, nie są w takim stanie jak na fotach u char-a, ale tez je bierze :(

zauważyłem, że po zeszłym roku, kiedy to jeździłem z bagażnikiem dachowym na rowery pojawiło się więcej takich purchli, zwłaszcza w okolicach montażu belek poprzecznych, mimo zabezpieczeń gumowych. Cóż... badziewie i tego nie zmienimy, stare mercedesy kombi z przed 25 lat mają te relingi w lepszym stanie niż passaty pięcio-sześcio letnie.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Janek103

Dokładnie strasznie słabe jakościowo są chromowane.

Znacie może jakiś skuteczny środek do czyszczenia chromu? Raz kupilem jakies badziewie po którym jeszcze gorzej wygląda niż przed czyszczeniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety tak jest po zakładaniu bagażnika,pod ciężarem w miejscach mocowania poprzecznych belek robią się mikropęknięcia w chromie,później jak się zacznie to atakuje po całości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy te relingi nie sa z aluminium bo w audi A6 są ? jeżeli tak to żeden problem wyczyscić i wypolerować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rele fabryczne, wersja High Line, nie widziały bagażnika dachowego. Kupiłem auto od gościa - samochód wyjechał z garażu i był jak nowy. To stało się w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Gdyby to było od bagażnika, to nie leciałoby dokładnie od środka. Napisałem do VW mail - poprosili o opis problemu - zobaczymy co zaradzą... W razie czego - podeślę im ten linek do tego topica, bo widzę, że nie tylko ja mam takie kłopoty...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

u mnie to wyglada jeszcze gorzej ale glownie od srodka i przy laczeniach z plastikowa nakladka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moze winna jest chemia? moze na chrom zadzialal jakis zrodek chemiczny i tak schodzi? sam myjesz auto czy na myjni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam myję. Zawsze delikatnym szamponikiem. Najpierw spłukuję, potem miękka szczota i szampon samochodowy, a na koniec jak wyschnie - wosk. Na myjnie mechaniczne nie jeżdżę, bo to zuo. Naprawdę dbam o kasztana. To nie jest moje pierwsze auto. Całość trzyma się rewelacyjnie, tylko te relingi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak juz ci sie znudzą chromowane to do lakiernika wyczyscic i na czarno psiknąć. Ale pociesze cie charku ze mam to samo ale na ori kołpakach vw. Tez sie ten ring chromowany taki brzydki zrobił. Ale tylko na jednym. Reszta jest oki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam ten sam problem z relingami. Jeden koleś kiedyś mi powiedział że auto musiało być polerowane , wypicowane przed sprzedażą w przeszłości no i efekty dziś widzimy!!! relingi od środka wyglądają jak tani sit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam szczerze, że jakbym miał to polerować i malować na czarno, to wogóle na Allegro kupuję czarne za 150 zł i zmieniam. Bo nie warto malować i wkładać tyle pracy. Jeszcze w lipcu będzie trochę czasu, akurat tyle, by to wypolerować na wysoki połysk. Może przestanie się utleniać. Bo ten chrom złazi od patrzenia się nań... Tylko lipnie będzie wyglądać - chromy na dole - a na górze czarne. Rozpatuję możliwość pomalowania ich na kolor nadwozia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strasznie ten liszaj wyglada:confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ogólnie to jak na to patrze to tragedia w siedmiu aktach :o

jak VW mógł coś takiego zrobić !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

kiedys widzielem na allegro kpl. za 700 zl urzywane oczywiscie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość altima

u mnie też się zaczyna źle dziać :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może z deka OT, ale pamiętajcie, że VW licząc okres użytkowania auta oblicza na 5-6 lat i później złom. Niestety polskie realia zmuszają do eksploatacji deczko starszych aut niż założenia VW.

Ale do rzeczy. Myślę, że jak wymienisz sobie na używane, to jedyna rozsądna opcja. Kupa pierdzielenia się z podsufitką będzie (opuszczanie jej i ponowny montaż), ale przy tym tragicznym wyglądzie, to chyba jedyna rozsądna opcja (finansowo - wizualna).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myślę, że jak wymienisz sobie na używane, to jedyna rozsądna opcja.
nie wiem, czy jest sens wymiany na używane..... i mieć za jakiś czas to samo
VW licząc okres użytkowania auta oblicza na 5-6 lat i później złom
to samo sobie przeczy ;)

aaaa i jeszcze jedno... nie trzeba demontować podsufitki by zdjąć relingi !!

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wiem, czy jest sens wymiany na używane..... i mieć za jakiś czas to samo

to samo sobie przeczy ;)

Porównywałeś ceny z ASO (tam kupuje char) z cenami używek z dobrym stanie? Ostatnio odnawiałem tą drogą Golfa MK4, śledziłem ceny, więc z tąd ten "ekonomiczno-techniczny" wniosek.

aaaa i jeszcze jedno... nie trzeba demontować podsufitki by zdjąć relingi !!

Możesz po krótce opisać procedurę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności